POWITALNY POST


Witajcie! W końcu mam zaszczyt przedstawić się Wam oraz mojego nowego bloga o końskiej a zarazem kolorowej grze Star Stable Online. 

A więc, swoją przygodę ze Star Stable zaczęłam dokładnie w marcu 2016 r. Jestem do tej pory doświadczonym graczem. W grze mam prawie 21 lvl, mój wymarzony, który za chwilę osiągnę. Jestem dobra w tym co robię, mistrzostwa są moim ulubionym zajęciem w samej grze! Innych rzeczy się może innym razem.

Jeśli chodzi o blog - tak, jak wspominałam na moim profilu, nie jest to pierwszy, który prowadziłam. Tamten mi się do końca nie udał, ale cóż. Mam nowy! Jak mówiłam, będzie on o tematyce grze konnej. Wstawiać tu będę aktualności wprowadzane do sso, w każdą środę, a także inne pomoce, które będą przydatne. Na pewno coś jeszcze się znajdzie, więc nie oczekujcie na tę chwilę tak dużo!

Pozdrawiam, ~Del.

A tutaj macie link do oficjalnej strony Star Stable: https://www.starstable.com/pl/


Komentarze